ISLAMS UFORANDERLIGHED
ISLAMS UFORANDERLIGHED www.advarselspartiet.dk

Præsenteret her  19. juli  2010

ISLAMS  UFORANDERLIGHED       www.Google.dk 

Professor Jes Asmussen peger på problemet med den muslimske lovs uforanderlighed, hvor enhver detalje anses som fuldendt og ufravigelig. "Når der opstilles paragraffer i etikken, og der sluttelig hævdes: `Så siger Herren´, så kan man være ganske rolig, at her foreligger der en forfalskning eller i bedste fald en misforståelse. Guds ord er evigt og uforanderligt, men det er en moralkodeks aldrig, ifølge sagens natur kan den ikke være det. Når Jesus siger: `Du skal elske din næste som dig selv´, så er det ikke en moralkodeks, men et evigt krav, som hvert menneske i forhold til sin egen tid under eget ansvar må tolke og leve ud fra"(J. Asmussen, Islam s.92). Men Koranen som uforanderlig lovgivning er et problem. Jes Asmussen peger på, at kvinder og børn ifølge Koranens lov er lovligt krigsbytte, og at man derfor under delingen i Indien og Pakistan bortførte 60.000 piger og kvinder, ligesom man tidligere havde drænet de kristne områder på Balkan for børn ved at forlange deres førstefødte drenge udleveret som en slags skat kaldet "drengehøst". Men disse overgreb var faktisk ikke noget overgreb i forhold til Koranens etik. Men mange menige skammede sig over det der skete da muslimer ved Indiens deling tog tusinder af børn og kvinder som krigsbytte og protesterede, altså mod det, som Allah syntes var helt i orden. "For at sætte sagen på spidsen: hvis mennesker er bedre end Gud, så kan muslimerne hævde, at Koranen er Guds ord, ellers ikke, for menneskers etik har vist sig at nå højere, end det , som Allah slår fast som norm for Adams slægt" (J. Asmusssen: Islam s.93).

Besøg evt.   Koranen   artikeldatabasewww.islam-info.dk

I har fået et godt forbillede i Allahs apostel Muhammad”.

Koranen 33.21


Dansk Kultur Flyer

 

Magtovertagelse gennem børnefødsler

 Forplant jer!

Af Tanveer Sharif, medlem af hovedbestyrelsen i Det radikale Venstre og aktiv  i ledelsen for den muslimsk pakistanske organisation ”Minhaj ul-Quran”.

 ”Til Danmarks indvandrere: Forplant jer!

 Integrationen af indvandrere og flygtninge i Danmark er mislykkedes….

 Kun når de danske indvandrere opnår en kritisk masse, vil de blive taget seriøst. Til indvandrerne er mit budskab klart: Få flere børn og tag en længere uddannelse! Det er vejen frem….” (Politiken 15.3.2001).

 Muslimer får flere børn end danskerne. Den kloge narrer den mindre kloge

Jahamir Abdallah,  formand for danske ”Islamic Student organization”

 

”Vi muslimer rejser derhen, hvor det passer os, det skal ingen blande sig i. Muslimer er frie mennesker, danskere er slaver af druk og narko og mistro til tilværelsen. At muslimerne får flere børn end danskerne, at det sociale system bliver udnyttet osv., kan I kun takke jer selv for. Den kloge narrer den mindre kloge”. (Hans læserindlæg i Ekstra Bladet 6.4.1997).

  

Vi føder jer kaput

 M.A.Rassoul, islamisk filosof, nu bosat i Tyskland.

 

”Tiden arbejder for os. Vore kvinder har altid en tyk mave. De kristne får stadig færre børn. Når vi har nået 50%, skal grundloven væk, og Koranen regere. De regerende skal være muslimer. Det må endegyldigt være slut med de kristnes afgudstjeneste...”

 ”At få børn er meget vigtigt for, at vi kan indtage landet. Det sker gennem børnefødsler, og socialkontoret betaler jo. Hvad de tyrkiske mænd ikke klarede, da de skulle erobre Wien, det klarer nu vi. Det er vi Allah skyldig.

 Vi føder jer kaput”. A. Mertensacker: „Muslime erobern Deutschland“ 1998.




Besøg  http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU  og lyt

Besøg evt.  www.KvinderForDanmark.dk

Besøg evt.  www.Siad.dk 

Hej!
Prøv at lave din egen hjemmeside ligesom mig! Det er nemt, og du kan prøve det gratis
ANNONCE